![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#37
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa olla rakentajasta kiinni mihin pyritään ja mitä ominaisuuksia haetaan. Toiset haluaa kestävemmän akselit toiset nykyaikaisemmat jotku ehkä suurempaa maavaraa(portaalit). Monissa vanhoissa maastureissa on rumpujarrut joka kulmassa joten ei ole yleensä pahitteeksi vaihtaa ne levyllisiin.
Sit ne jotka haluaa suurentaa rengaskokoa on järkevä siirtyä sellaisiin akseleihin jotka ovat mitoitettu suuremmille voimille esim dana60->, mogin ja volvon akselit noin niinku esimerkkinä. Lopputuloksesta voi monesti olla montaa mieltä mut eiks se oo tärkeintä et muutokset menee turvallisempaan suuntaan ja mielyttää rakentajaa Akseliputket ovat kuitenkin aika jytyä kamaa joten paikalliset lämpökuormat joita syntyy kun hitsaillaan tuskin vääntää akselituubia kieroon. Mut ohjausosien hitsailua kyl kannattaa miettiä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Traction barista | sako | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 13.08.2012 00:10 |
suzukiin traction bar? | sami.k | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.01.2008 15:21 |
o: etujousiin "kiilat pakkojen alle " (chevy) | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 13.05.2007 12:41 |
mielenkiintoinen traction bar | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2007 15:26 |
Traction bar Patrolliin | swamber | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 26.04.2004 08:32 |