![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#27
|
||||
|
||||
|
Huomenna vois taittaa kaaret.
Niin tänäänhän piti tehdä tollainen,Niin ei tarvii rälläkällä kolota(ja täyttää kemppiliimalla sit kun ei oo sinne päinkään ).2x10mm lattaa päällekkäin ja putki kylkeen kiinni... Kokeiluun ihan 42mm pakoputkea ja jopa ihan hyvää tulee . |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu auto ku auto | ^^spesialisti^^ | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.10.2012 09:23 |
| Myydään huolto-auto/asunto-auto | HaKu | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.04.2011 09:30 |
| Myydään Linja-auto(kuorma-auto) | offivesku | O/M/V Ajoneuvot | 29 | 07.03.2011 07:46 |
| Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? | SoksalItok | Formula 1 | 2 | 30.05.2004 19:48 |
| Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? | Laskos | Formula 1 | 11 | 28.11.2003 14:45 |