Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.09.2005, 14:02
KuningasHytti KuningasHytti ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.09.05
Sijainti: Orivesi, Finland.
Viestit: 90
Perusasetus

Kingcabin kytkimenvaihto


Onko kellään kokemuksia neliveto- Nissan KingCabin kytkimen vaihdosta? Omallani on ajettu nyt 260 000, auto on -89 vuosimallia, on alkanut nypyttämään aina liikkelle lähdettäessä. Osat jo on, mutta kyselyjen mukaan Käyttöauto Seinäjoella velottaa vaihdosta 700 euroa. Sellaista summaa en mielelläni maksaisi, on jo sen verran tullut tähän autoon itse osia vaihdettua, mukaan lukien alapallonivelet, mikä ei ole ihan läpihuutojuttu. Sekä etupään vetonivelien suojakumit.. Alustavien tutkimuksien mukaan näyttäisi, että vaihto olisi helpompi (tai vaivattomampi) suorittaa ottamalla moottori kokonaan irti. Takakautta joutuisi ottamaan vääntövarsijousien kannatinpalkin irti, jolloin auto tietysti putoaa alas. Eikä kytkinvaihteistot- paketti taida liikkua taaksepäin noin vain (vaihdekepit, kartaanit jne.)

Siis miten on, onx kellään tietoo? Voi kirjottaa myös osoitteeseen -matti.sauna@netti.fi-

Oon ekaa kertaa tällä sivulla, sho..

PIDÄ TURPAVÄLI!!kiitos!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kingcabin turbotus? -Timi- Tekniikka & Jutustelu 1 19.02.2006 20:59
O. Datsun Kingcabin vaihelaatikko O/M/V Muut 3 04.09.2005 00:16


Sivu luotu: 13:19 (GMT +2).