Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 19.12.2016, 10:37
äksy äksy ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 07.11.16
Sijainti: varkaus
Viestit: 6
Thumbs down

Laakkosella ainakin osille ja työlle 2 vuotta. Mulla räsähti vesipumppu 2v 3kk ja sai nuolla näppejään.. Mutta se tuli selväksi että kaksi vuotta. Vaikka valmistaja ilmoittaa 4 vuotta tai 60tkm tms..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maalauksesta ja maaleista. Neuvoja tarvitaan. jappe Tekniikka & Jutustelu 15 30.07.2009 22:56
tarvitaan neuvoja autotallin rakentamiseen joojoomies Chit-Chat 62 19.08.2007 21:38
NEUVOJA TARVITAAN! nizzan Tekniikka & Jutustelu 1 19.03.2007 11:54
Vaihtoon menee, neuvoja tarvitaan. Tekniikka & Jutustelu 7 04.05.2005 07:16
Neuvoja tarvitaan... Petexxx Vuosimallit 1968-1982 2 02.01.2004 14:31


Sivu luotu: 20:17 (GMT +2).