Koita nyt päättää onko kyseessä kiihdytyskisa vai "nelivetoni ei toimi liukkaassa risteyksessä renkaat käännettynä tilanne".
Kuvauksesi mukaan toi 4matic+ toimii hyvin kiihdytyskisassa, siitä kait voidaan olla samaa mieltä. Siis mersujen välisessä etanarallissa, mutta kuitenkin kiihdytyksessä..
Ja 4matic+ pitäis rykiä se paskakasa liikkeelle myös liukkaassa mutkassa, ehkäpä takarengas sutasee ensin ja sitten ton levypakan kytkemä etupää raahaa sitä lavettia renkaiden osoittamaan suuntaan. Tai sit se systeemi on ohjelmoitu toimimaan päin helvettiä.
Ja 4matic ilman plussaa voi toimia nätimmin varovaisessa lähdössä liukkaassa mutkassa, koska kaikki renkaat lähtee vetämään heti, mutta isomalla kaasulla toi ei toimi hevon vitun vertaa, jos siinä on avoin keskitasauspyörästö niin kuin oot jo sata kertaa väittänyt. Jos se taas osaa lukita sitä keskitasauspyörästöä, niin sitten se vanha systeemi kuulostaa paremmalta ja kalliimmalta.
Katsoin muuten vasta nyt tuon videon kun jotkut ryssät pyörii lumella paskarinkiä nelivetoisella ässämersulla ja etupää vetää ehkä 1% verran tuon suorituksen aikana. Eli tossahan se on todistettu että täysin paska, riippumatta millä tekniikalla se paskuus on aikaansaatu.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate
”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
|