Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 01.11.2016, 23:14
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.949
Perusasetus

Suurin välys 80-sarjan etuperästä tulee yleensä kuluneista murroksista. Pelkän välityksen välyksen tuntee kädellä kardaanilaippaa aikansa edes takas pyöritellessä ja varsinkin jos ottaa kardaanin akselinpäästä pois, niin tatsi paranee. Jonkin verran välystä tulee tietysti vetareista, päätylaipoista ja tasauspyörästön spooreista/booreista.

Jos etuperä ei huuda ajossa eikä murrokset pauku, niin antasin asian olla ja vaihtelisin vaan öljyjä/lisäisin rasvaa. Ajossahan tuo välys ei taida juuri haitata kun sulla on automaatti joka puskee välykset pois, toisin kuin manuaali.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Remontti topic Tolu Chit-Chat 51 24.11.2015 18:39
Vitaran kytkin remontti kawatus Tekniikka & Jutustelu 1 19.11.2013 20:14
Hj60:n jakolaatikon remontti Timoboy Tekniikka & Jutustelu 2 15.08.2013 21:07
Pajeron kansi remontti. AAPEE21 Tekniikka & Jutustelu 4 10.08.2012 22:25
Pajero remontti jakopää kokonaan hit100 Tekniikka & Jutustelu 1 28.07.2011 14:17


Sivu luotu: 03:25 (GMT +2).