Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.10.2016, 20:13
Radis:n Avatar
Radis Radis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.12
Sijainti: Inkoo
Viestit: 344
Perusasetus

12HT:n korkea öljynpaine kylmänä


Liekkökän se öljynsuodattimen jalassa oleva venttiili olis tarkoitettu tasaamaan maksimipainetta?

Korjauskäsikirjan mukaan koko jalka on vaihdettava jos venttiilin sylinteripinta on vaurioitunut.

Tuota jalkaa ei näemmä enää saa mistään uutena. Onko kellään kokemuksia tuon venttiilin kunnostamisesta vaikka jollakin putkimaisella insertillä?

Käytetyt jalat lienevät yhtä paskoja kaikki? CruiseParts LLC ehdotti käytettyä jalkaa, mutta ei tunnu kovin mielekkäältä jenkeistä asti ostaa tuommosta.

Varaosamotti lojuu autotallissa, mutta siinäkin jalka lienee venttiilin osalta paskana. Korkea öljynpaine rikkonee öljynpaineanturin, ja ainakin tuossa koneessa se oli paskana... ja omassa koneessa uusi anturi meni alta vuoden paskaksi.


Viimeksi muokannut Radis : 25.10.2016 20:15
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2l2-t pölläyttää kylmänä.. Viku Tekniikka & Jutustelu 10 02.12.2009 12:24
RJ:n nykiminen kylmänä RoJu Tekniikka & Jutustelu 3 13.06.2009 22:28
patrolli kylmänä petrool Tekniikka & Jutustelu 9 18.05.2008 22:38
HJ60 sähkövikaa kylmänä? IVP4x4 Tekniikka & Jutustelu 2 20.07.2007 16:07
Patrol savuttaa kylmänä Tekniikka & Jutustelu 4 14.11.2006 12:12


Sivu luotu: 01:45 (GMT +2).