![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() 12HT:n korkea öljynpaine kylmänäLiekkökän se öljynsuodattimen jalassa oleva venttiili olis tarkoitettu tasaamaan maksimipainetta? Korjauskäsikirjan mukaan koko jalka on vaihdettava jos venttiilin sylinteripinta on vaurioitunut. Tuota jalkaa ei näemmä enää saa mistään uutena. Onko kellään kokemuksia tuon venttiilin kunnostamisesta vaikka jollakin putkimaisella insertillä? Käytetyt jalat lienevät yhtä paskoja kaikki? CruiseParts LLC ehdotti käytettyä jalkaa, mutta ei tunnu kovin mielekkäältä jenkeistä asti ostaa tuommosta. Varaosamotti lojuu autotallissa, mutta siinäkin jalka lienee venttiilin osalta paskana. Korkea öljynpaine rikkonee öljynpaineanturin, ja ainakin tuossa koneessa se oli paskana... ja omassa koneessa uusi anturi meni alta vuoden paskaksi.
Viimeksi muokannut Radis : 25.10.2016 20:15 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2l2-t pölläyttää kylmänä.. | Viku | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 02.12.2009 12:24 |
RJ:n nykiminen kylmänä | RoJu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.06.2009 22:28 |
patrolli kylmänä | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.05.2008 22:38 |
HJ60 sähkövikaa kylmänä? | IVP4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.07.2007 16:07 |
Patrol savuttaa kylmänä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.11.2006 12:12 |