![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Se mitä olen 2 ja 3 akselista sarista vetäneenä siellä ne tulee
Samalla tavalla perässä kuin muutkin kärryt. Kokonaispainot ollu 2000-3500 ja pituudet 4-8m Pressu kapellilla ja ilman. Omasta mielestä eniten perässä tulevan kärrun käyttäytymiseen vaikuttaa kärryn Painopiste ja veto auto. Itsellä Veto autona pitkä sprinter ainut ongelma on tehon puute..
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Perävaunu saris pl 42 3500kg | pasi1 | O/M/V Muut | 0 | 18.06.2014 16:53 |
Räikkälenkit ja kestävyys. | RIPAX | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 12.01.2014 16:48 |
exide maxxima akku käyttö kokemuksia | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.09.2011 21:25 |
Käyttö kokemuksia Fedima Extreme Renkaasta | Rape | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.04.2008 21:45 |
G mersun kestävyys ja osien saatavuus | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.01.2006 18:19 |