![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#24
|
||||
|
||||
|
Varastokatoksen rakentelun lomassa tuuppasin koneeseen jäähdytysnesteet ja täräytin käyntiin. Helposti lähti
![]() Annoin käydä lämpimäks ja sammutin jähtymään. Huomenna jos kävis kannenpultit läpi ja toistas rosessin. Edelleen käy vähän epätasaisesti eli ei se männästä irti lähtenyt palanen tuota aiheuttanutkaan...? Ens viikolla kun saa sen kunnostetun orkkiskaasarin pääsee oikeasti näkemään missä mennään... Jotenkin tuo uus etuikkuna vihreine sävyineen passaa hyvin syksyyn ![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.09.2014 09:55 |
| 1961 Willys FC-170 | Jeeper | Maasturiprojektit | 25 | 24.01.2014 15:05 |
| Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 | Bajarider | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 13.01.2013 23:16 |
| Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori | Jeeper | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2012 15:52 |
| Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti | Jeep-Antti | Maasturiprojektit | 8 | 29.10.2009 12:40 |