![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
1996 ZJ VIC häröilee
Mitähän nyt... Joku vuosi sitten tinailin vic:n juotoksia kun herjaili jäähdytysnestetasoa. Nyt on uusi vika. Näyttäisi tärinä olevan aktivoiva tekijä? Näyttö sekoilee + saattaa sammua kokonaan. Herjailee kaikkia mahdollisia hälytyksiä. Jos pimeenä vaikka pari tunti, niin kun herää henkiin niin kellonajat ja päivä on kohillaan. Eli virta ei ehken katkea. Onko yhä juotosvikaa jossain??
Saattaa mennä pitkäänkin että toimii ihan ok. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
| M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
| M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 | |