Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 09.09.2016, 06:46
BeePee BeePee ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.08.11
Sijainti: Lahti
Viestit: 96
Perusasetus

1996 ZJ VIC häröilee


Mitähän nyt... Joku vuosi sitten tinailin vic:n juotoksia kun herjaili jäähdytysnestetasoa. Nyt on uusi vika. Näyttäisi tärinä olevan aktivoiva tekijä? Näyttö sekoilee + saattaa sammua kokonaan. Herjailee kaikkia mahdollisia hälytyksiä. Jos pimeenä vaikka pari tunti, niin kun herää henkiin niin kellonajat ja päivä on kohillaan. Eli virta ei ehken katkea. Onko yhä juotosvikaa jossain??
Saattaa mennä pitkäänkin että toimii ihan ok.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 13:06 (GMT +2).