Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 16.08.2016, 18:23
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.778
Perusasetus

Vaparikoneessa ei ole mäntien jäähdytystä varten öljysuihkuja joten koneen kesto ei ole koskaan alkuperäisen turbokoneen tasolla.
Muutenhan tuosta kyllä tehoa saa helposti. Kestää ihan vakio-osilla maltillisen piristyksen.

Syöttöpumpun elementit vaihtoon ja turboksi tehotavotteeseen sopiva ja käyttökohteeseen soveltuva reilu välijäähdytin niin siinäpä se pääpiirteittäin.

Turbokoneessa on kuitenkin eroa aika paljon.
mm. Männät, männäntapit, kanget, kk-laakerit, mäntien jäähdytys, öljypumppu, m-öljyn jäähdytys, esikammiot nyt alkuun mainittuna.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään mersun OM 603 moottori JEPULIS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 08.10.2013 19:04
Ostettu OM 602 startti mikkocap O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 24.10.2012 19:24
Ostettu MB diesel moottori, OM 602/3/5/6 pee O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 10.10.2012 22:15
Myydään / Vaihdetaan Moottori om 602 turbo + autom.laatikko molliollikolli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 21 26.06.2012 20:50
Ostettu Mersun OM 603TURBO moottori hoojii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 25.03.2011 17:04


Sivu luotu: 20:21 (GMT +2).