Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 07.08.2016, 18:06
Marso Marso ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.07.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Just näin. Ei tuo painoero aiheuta merkittäviä eroja massavoimissa. Ja nelipyttysessä koneessa massavoimat ei ole tasapainossa kuitenkaan........
Eli johtopäätöksenä voitaisiin sanoa tasapainon osalta, että esim. materiaalin postaminen männän alapuolelta vain heikentää rakennetta ja siitä ei suurempaa hyötyä olisi?

Ja haluttaessa "tasapainoa" niin laittaisi tuon painavamman männän ja kevyimmän kammen yhteen?

Mitenkäs tuo männän lakien kuoppien tilavuus? Ei sekään niin justiinsa tällaisessa moottorissa 2l-t?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2l mäntien eroista jsmn Tekniikka & Jutustelu 0 25.01.2016 21:45
Myydään koko maallinen omaisuus ja vaikka koko elämä pesix Chit-Chat 4 08.02.2012 22:52
Fj:n 3,9 ja hj-60:n moottorin paino? Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 2 13.08.2009 20:52
Patrol sd33 mäntien irroitus ? bluevan Tekniikka & Jutustelu 7 13.04.2009 14:50
Mäntien öljysuihkut BJ:n koneeseen? Eskimo Tekniikka & Jutustelu 3 28.10.2005 09:23


Sivu luotu: 21:04 (GMT +2).