Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 31.07.2016, 15:50
Catrik:n Avatar
Catrik Catrik ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 817
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Entä jos se korjauspala on vain runkonumeron kokoinen, sattumalta ehjärunkoiseen autoon missä juuri sillä kohtaa on mätää?
Ei runkonumeroa saa siirtää, kuten jo sanottiin. Tuohan on runkonumeron siirtämistä. Mutta sillehän ei voi mitään jos runko on täysin mätä runkonumeron ulkopuolelta ja toiseste rungosta ottaa tarvittavan kokoisen korjauspalan Mutta onkohan tuohon oikeesti joku virallinen määrä paljonko toisesta rungosta saa ottaa korjauspalaa?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rajat kiinni ja äkkiä!! Lars Society 3 09.02.2016 19:31
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... Korpikumpu Chit-Chat 16 19.12.2009 20:38
LJ 70 rengasmuutoksen paperit PikkuPeikko Tekniikka & Jutustelu 5 06.02.2008 06:49
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 25 09.07.2007 10:34


Sivu luotu: 18:56 (GMT +2).