Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lacrits68
ok? Viitsisitkö avautua pikkuisen asian tiimoilta? Mun mielestä paras auto mikä ikään on alla ollut mitä tulee "vikaherkkyyteen".
Ihan miellenkiinosta kyselen , että osaa varauta!
//Janne
|
Viittin kyllä. Mulle ittelle kyllä tasan ensimmäinen ja viiminen vagi. Sähkövikoja tulee olemaan jos minkälaisia, airbagin valo palaa, pyöränlaakereita menee,puslaa sun muuta pienempää, selkänojan kallistus ei piä ym. mukavaa mitä ei vois ees kuvitella autoon tulevan jos tottunu Japskeihin. Niin ja käsittämättömin kaikesta ku torxeja/zxn-kantaisia pultteja/ruuveja tukittu joka paikkaan ja varsinki torxi on semmonen minkä minun mielestä olis voinu jättää vain terassin ruuveihin...
Mutta on siinä hyvääkin, kone on minusta hyvä; kulutus pyörii siinä viiden litran tietämillä ja ajoltaanki ihan kohtalainen. Ja jos ei dsg: hen ole sekaantunu niin kai nuo ihan korjattavissa kaikki on ihan inhimillisillä kustannuksilla. Ja tuo kaksoismassavauhtipyörä, minusta aika pitkälti kuskista ja ajotavasta kiinni hajoaako vai ei, jos ajaa" vedättämättä pohjaa" vasten niin kestää kyllä auton iän, siihen ei vain kaikki kykene..