Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.07.2016, 22:24
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lacrits68 Näytä viesti
ok? Viitsisitkö avautua pikkuisen asian tiimoilta? Mun mielestä paras auto mikä ikään on alla ollut mitä tulee "vikaherkkyyteen".

Ihan miellenkiinosta kyselen , että osaa varauta!

//Janne
Viittin kyllä. Mulle ittelle kyllä tasan ensimmäinen ja viiminen vagi. Sähkövikoja tulee olemaan jos minkälaisia, airbagin valo palaa, pyöränlaakereita menee,puslaa sun muuta pienempää, selkänojan kallistus ei piä ym. mukavaa mitä ei vois ees kuvitella autoon tulevan jos tottunu Japskeihin. Niin ja käsittämättömin kaikesta ku torxeja/zxn-kantaisia pultteja/ruuveja tukittu joka paikkaan ja varsinki torxi on semmonen minkä minun mielestä olis voinu jättää vain terassin ruuveihin...

Mutta on siinä hyvääkin, kone on minusta hyvä; kulutus pyörii siinä viiden litran tietämillä ja ajoltaanki ihan kohtalainen. Ja jos ei dsg: hen ole sekaantunu niin kai nuo ihan korjattavissa kaikki on ihan inhimillisillä kustannuksilla. Ja tuo kaksoismassavauhtipyörä, minusta aika pitkälti kuskista ja ajotavasta kiinni hajoaako vai ei, jos ajaa" vedättämättä pohjaa" vasten niin kestää kyllä auton iän, siihen ei vain kaikki kykene..
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Vw 1,9tdi moottorin osia Jurokki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.04.2016 18:18
Myyty vw sharan 1,9tdi 110hp Jari O/M/V Ajoneuvot 2 06.03.2014 23:59
Ostettu VW-passat 1.9tdi vaihdelaatikko Teme74 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 01.10.2013 12:11
Myydään vw passat 1.9tdi Jonni_ O/M/V Ajoneuvot 4 13.03.2012 00:08
Myydään vw 1,9tdi startti range mies O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.05.2011 09:54

Sivu luotu: 01:55 (GMT +2).