Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 16.06.2016, 01:38
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Mulla on ollut jo pitkään Samsung Calax Trend Plus ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen.
Maksoi aikoinaan n. 80,- ja mielestäni siihen hintaan sain enemmän toimintoja kuin on tarvis.

Yhden akun olen joutunut uusimaan ja juuri rupesi tuo latauksen vastaanotto reistaamaan?

Itse tarvitsen puhelimeltä seurava:
-voi soittaa ja vastatata puheluihin
-voi tekstata.
-yksi kamera riittää.
-toimivat nettiyhteydet.
-gps.
-valo.
-kestävä saisi olla.
-pitää mahtua taskuun.
-hinta mielummin alle 100,- max. 200,-.

Taidan nyt siirtyä Mikrosoft Lumina 550 puhelimeen, löytyy kaikki listasta paitsi tuo kestävyys ja maksaa 87,-.

Tekis kyllä mieli ostaa joku iskun, veden ja pölyn kestävä vaan en ole valmis hirveitä maksamaan.

Vielä kun saisivat alkometrin ympättyä puhelimiin niin sitten olis hyvä.

t. Ismo Ämmä
Oma Lumia kokemus osoitti että kestävä sekin on, toki mulla oli muistaakseni 520? Tippui monet kerrat erilaisille koville alustoille, sateessa käytössä metsässä jne. Eka vika oli virta/lukitusnapin kuoleminen vajaan neljän vuoden aktiivikäytöllä. Parempi kuin yksikään Samsung mitä on meidän perheessä ollut, varsinkin kaikissa Galaxyissä on ollut ihan luokattomat akut.

Nuo markkinoidut kestävyydet on vähän niin ja näin, useamman "IP-kestävän" puhelimen olen tavannut näytöt halki, kastuneita, vääntyneitä. Ja suojauksista riippumatta metallipölyä kaikissa kaiuttimissa...

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin Finnmerchant O/M/V Muut 1 27.08.2009 19:24

Sivu luotu: 11:48 (GMT +2).