Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.06.2016, 06:59
kenppi kenppi ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Kajaani
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kenppi Näytä viesti
Mulla on itsellä ollut käytössä Samsung Galaxy Xcover2 kohta 3 vuotta. Tyytyväinen olen puhelimeen ollut, mitä nyt uuden sain takuuseen justiin ennen kun tuli 2 vuotta täyteen. Lopetti yhtäkkiä lataamasta Lattialle on lentänyt melkein joka päivä, eikä ole näyttö vieläkään rikki. Naarmuja tuohon toki tulee kun pyörii romujen seassa, ja kulmista lähtee näköjään maali kun taskussa on ilman suojakuoria. Akku kestää pitkään joka on harvinaista älyluureille. Jos nettiä ei joka päivä selaa ja sammuttaa ylimääräiset sovellukset niin kai tuo jonkun 4-5 päivää kestää ennen kuin joutuu lataamaan

En minäkään tästä puhelimesta tarvitsisi edes puolia ominaisuuksista ja sovelluksista. Puhelut, viestit, whatsapp, herätyskello, kalenteri, hyvä kamera ja internetti.

Tyytyväinen olen itse ollut tähän samsunkiin, ja varmaan seuraavakin on samalta valmistajalta
No nyt se sitten tuo samppa teki samat kuin edellinen. Ei ota virtaa enää vastaan Kestihän tuo 1,5 vuotta... Alkaa pikkuhiljaa mennä usko tämän valmistajan laatuun, kun sama vika on ollut jo kahdessa puhelimessa.

Mites nuo Sonyt on ollu luotettavia? Joku suunnilleen saman kokoluokan puhelin olisi ostettava, kun ei sellaista isoa tauluteeveetä kehtaa missään miesten käsilaukussa mukana völjätä Eli taskuun siis saisi sopia

Akun kesto olisi kans sellainen asia jota osaa arvostaa. Jos 2pv menisi lataamatta niin voisin jo kuvitella sellaisen puhelimen ostavani.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin Finnmerchant O/M/V Muut 1 27.08.2009 19:24

Sivu luotu: 00:05 (GMT +2).