Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 09.02.2005, 18:10
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

teline on siis laite on hj:n keulilla(vinssi puskureineen saa sen!!) vinssin painonen tai kevyempi liitännät niille hitsauskaapeleille,220v eli 2vaihe!
vatit täytyy tarkistaa. hinta vois olla 300e?.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Bensa agrikaatti!!! tommitt O/M/V Muut 0 03.01.2008 16:58
O: 2 suuntainen ulos otto JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 27.07.2006 10:53
OSTETTU: agrikaatti 2-3kw ja kompressori 2kw Taisto O/M/V Muut 0 28.06.2006 22:16
Cherokee putkesta ulos. Tomppa82 Linkit 2 25.02.2006 01:17
Patrollin voiman ulos otto tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 6 30.01.2005 15:37


Sivu luotu: 14:49 (GMT +2).