Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 15.04.2016, 10:06
mh1983 mh1983 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.03.12
Sijainti: tyrnävä
Viestit: 59
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Harriko Näytä viesti
Juuri tämän vuoksi tuolla ylempänä neuvottiin katsomaan myös sinne paremmalle puolelle. Ruostunut/syöpynyt jarrurumpu, ja pehmeämmät jarrukengän kitkapinnat voivat aiheuttaa aika hätäiset jarrut. Kyllähän jarrurempat pitäisi aina tehdä molemmille puolille samanaikaisesti. Kitkapinnoissa on valmistajasta ja jopa tuotantoerästä johtuvia kovuuseroja jotka vaikuttavat suoraan jarrujen poljinvoiman tarpeeseen.
Aamen.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Suzuki sj 413 mittaristo, jarru tehostin ja renkaat. janiy O/M/V Ajoneuvot 0 09.08.2013 14:15
suzuki jarru ongelma tunturiurho Tekniikka & Jutustelu 7 08.05.2011 20:59
Myyty Suzuki SJ 410 -85 + varaosa SJ 410 -84 Paskarottelo O/M/V Ajoneuvot 7 22.01.2010 17:57
sj 410 ongelma metsien-mies Tekniikka & Jutustelu 2 20.11.2008 22:45
suzuki sj 413 kaasuttimessa ongelma ari77 Tekniikka & Jutustelu 4 09.12.2007 21:50


Sivu luotu: 22:40 (GMT +2).