Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 14.04.2016, 07:33
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Eiköhän tuo ole kyse siitä että esim. Hiluxissa ja Land Cruiserissa on alatukivarsissa 4 kpl epäkeskosäätöä, jos on aftermarket-ylätukivarret niin niistä vielä joka suuntaan lisää. Jos halutaan maksimaalinen rengastila, pitää casterit säätää maksimiin, mut tässä kohtaa yleensä hommaa tyssää. Syynä toisinaan että autossa on säätöpultit jumahtanu, mut toisinaan säätäjät ei yksinkertaisesti tajuu mikä vaikuttaa mihinkin jos samaa kulmaa voit säätää 3-4 eri kohtaa akselistoa.

Jos muuten onnistuu, niin sit auto saattaa jäädä puoltamaan ojaan tai rengas hipsua jonnekkin. Vastaavia kokemuksia itelläkin useita ja lopulta päätynyt säätämään itse. Hain kulmalapun että tiesin onko säädöt kuinka symmetriset ja siitä loppuhomma ihan silmällä sihtaamalla pitäen mielessä mistä lähdettiin muuttamaan ja koeajolla hienosäätö ratin keskittämiseksi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PÄTEVÄÄ HJ:n korjaajaa!!! LAHTI,KOUVOLA ETC!!! Timoboy Tekniikka & Jutustelu 29 21.11.2012 17:08
Erikokoset renkaat samalla akselilla..... Jeepp Tekniikka & Jutustelu 4 21.09.2012 11:36
Erikokoiset renkulat kulmassa / akselilla? Saimon Tekniikka & Jutustelu 8 02.01.2008 19:35
Kyyti Turku-Hki-Turku Micco Chit-Chat 4 13.07.2006 06:10
Turku on Suomen Turku! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 4 11.11.2003 07:54


Sivu luotu: 11:24 (GMT +2).