Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV
En ole kiihkolla puolustanut mitään muuta kuin tasavertaista ihmisarvoa, mulle on aivan sama oletko suomalainen, ruotsalainen, ulkomaalainen, rikas, köyhä, hetero, homo, lesbo, transu, läski, anorektikko, terve, sairas tai mitä sitten ikimaailmassa oletkin, on kaikki ihmiset minun arvomaailmassa samanvertaisia.
Ymmärrän kyllä että se jotain kiihkoilijaa ottaa päähän jos kaikki ei olekkaan samaa mieltä kuin hän itse ja peräti kehtaa vielä tuoda sen OMAN MIELIPITEEN julki, mahtaa varmaan sinuakin ärsyttää, kun et keksi muuta kuin mustamaalata ja provota...   
|
Ei tarvitse, eikä pidä olla samaa mieltä.
Onko minun mielipiteeni mustamaalausta/provoa, mutta sinun omasi ei?
Entäpä kiihkoilenko minä järjettömänä? Entä onko sinun ulosanti kiihkoilua vai järkevyyttä?
Summa summarum: En ole törmännyt seikkoihin, jotka muuttaisivat mielipiteeni: Pakolaisaallon pärskeistä, mitkä on rantautuneet Suomeen, ei ole kuin harmia.
Ei ne auta taloutta, rikostilastoja, työttömyyttä... Kulttuurin rikastuminen on aavistuksen outoa näin länsimaisella mittapuulla.
Em. näkökohdissa tulokkaat näkyvät vain ja ainoastaan negatiivisesti. Kuka väittää toisin, selventäköön faktoilla. Onko tämäkin mielipide/makuasia?