Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 22.03.2016, 20:02
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.152
Perusasetus

^ Mitäs eroa niillä paneeleilla olikaan? Mulla oli ex-työpaikassa yksi kumpaakin, mutta ei pysty enää muistamaan kun tästä on jo aikaa kun sieltä lähdin.
Edelleen kyllä Kempin MLS:aa ikävä joka kerta kun tigiin tarvii tarttua.

Sitte alumiinikysymys; itehän en ole alumiinia hitsannut ikinä, mutta nyt tarttis töissä tigillä vetää 4mm alumiinia 5mm alumiinivaluun kiinni. Meijän konehan on ihan alitehoinen, mutta siis mulla ei ole juurikaan havaintoja kuinka ne balanssit ja taajuus säädetään?
Sain kyllä potikoita vääntelemällä masiinan wörkkimään about mieleisellä tavalla, mutta jos sulla tjl on joku hyvä nyrkkisääntö säätöihin niin kerro ihmeessä (saa muutkin vastata), niin ei tarvi ens kerralla alusta saakka arpoa?
Kone on joku Walliuksen valovirtavehjes, max. 180A, joka tuntuu pulssilla aika kusiselta (paljonkohan tossa hommassa tarttis olla?) + että koko ajan tarvii jäähdytellä konetta.
En kyl tiedä kuinka paljon se valumiini tekee tossa kiusaa, kun tuntuis se alumiini sulavan helpommin mutta se valumiini on vähän kiusallisempi tapaus...
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hitsaus Kirk Tekniikka & Jutustelu 9 17.05.2008 19:29
m:ac/dc hitsaus keskus SAMROCK O/M/V Muut 10 18.10.2007 11:49
Banjon hitsaus Uazmies Tekniikka & Jutustelu 8 09.10.2007 18:57
Hitsaus kysymys panzer Tekniikka & Jutustelu 11 28.03.2007 20:16
HJ:n rungon hitsaus _JJ Tekniikka & Jutustelu 8 30.07.2006 19:42


Sivu luotu: 23:17 (GMT +2).