Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 19.03.2016, 23:35
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
Aivan surkea systeemi. Joskin kohtuullisesti toimiva jos pieni lukitusmomentti riittää.

Tuo syö poskirattaiden taustat ja tasauspyörästön rungon eli liukupinnat hetkessä paskaksi, kun ei noita pintoja ole tarkoitettu rasitettavaksi.
Kuluessaan tasauspyörästön rattaiden etäisyys kasvaa---> huomattavan suuret tasauspyörästön välykset joka taas aiheuttaa voimansiirtoon välystä ja kolahtelua siirryttäessä vedosta moottorijarrulle jne...
Tätähän minäkin mietin että mikä tässä nyt oikein on järki.. kun ei tuolla ole mitään varsinaista oikeaa kitkapintaa (kitkalukon pakat) tarjoamassa pitoa tai matoruuveja (torsen) tms. vastaavaa hoitamassa väännön siirtoa oikeaan paikkaan.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kitkalukko kingkong78 Tekniikka & Jutustelu 14 31.01.2014 23:46
Kitkalukko eteen Roller Tekniikka & Jutustelu 7 15.07.2013 07:43
Ostetaan Kitkalukko hilux 65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 02.02.2011 22:09
Kitkalukko?? Tekniikka & Jutustelu 17 03.03.2006 16:32
O:kitkalukko O/M/V Muut 0 02.07.2003 12:48


Sivu luotu: 22:32 (GMT +2).