![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#31
|
||||
|
||||
|
Piti alkaa tekemään kahdesta alaluukusta yhtä, mutta siinä oli niin paljon hommaa, että päätin hankkia kolmannen luukun. Luukun piti olla viimosen päälle, mutta ei se sitte ollukkaan. Mätää nyt ei ole, mutta kyläsepän hitsauksia kylläkin. On se nyt kuitenkin hyvä aihio, vaikka sisäpuoli on kunnolla lintassa/notkolla tässäkin. Sais vaan sen suoristettua jotenkin (saa santaa vinkkiä). Päältäpäin näyttää ihan siedettävältä.
![]() Kuskin puolen ovia aloin sovittelemaan paikalleen. Kuskin oven sisäpelti on raiskattu kaiuttimen kohdilta. Takaoveen pitää hakea sarana varaosakopasta, että sen saa paikalleen. ![]() ![]() Tolle sisäpellille on pakko jotain tehä, ku antaa myöden ikkunaa veivatessa ja rämähtelee sulkiessa Oli oikeen keskuslukituskin ovissa. Ei näytä alkuperäiseltä, joten saa siivota noiden johdot pois ja romukoppaan. ![]() Seuraavaksi askarrella etulokari ja sitten sovittelemaan helmoja. Viimeksi muokannut Samppahj : 17.09.2017 08:24 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Takapihan löytö????? | H_Nietu | Chit-Chat | 15 | 24.11.2011 18:43 |
| Vuokrata halutaan Talli,tallipaikka,katos, navetan takunen | Rekisteröimätön | O/M/V Muut | 0 | 28.11.2010 22:30 |
| hj 60 -86 johto, mittaritaulun takaa, kiire! | -roadwarrior- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.02.2008 16:47 |
| "Löytö tavaraa" | Tojo4wd | Chit-Chat | 4 | 18.09.2007 08:06 |
| M: Hj-60 -82 3 hlö ex-jollapaku + Hj-60 kori | MakeO | O/M/V Muut | 16 | 02.07.2006 01:40 |