Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 29.02.2016, 08:13
Starck:n Avatar
Starck Starck ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.03.11
Sijainti: NOORMARKKU
Viestit: 99
Perusasetus

Juu ite kävin paikallisesta toolsist joskus kyselemässä liimaa muoviin joka kestää bensaa piti moottoripyörän tankiin saada olisko ollu bensahana kiinni ja silloin he myivät mulle juurikin jotain loctiteä. Olisko ollu just tota power epoxy ei muista valkone purkki ja mustaa liimaa ja se oli kyllä tosi hyvää ja pitävää ainakin sen aikaa kesti mitä mopedi mulla oli n.4-5 v
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyvä Liima sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 8 08.06.2011 09:16
Mikä olisi hyvä liima muoville????? Jess Tekniikka & Jutustelu 8 16.05.2011 20:22
liima lasin vaihtoa tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 16 04.09.2010 16:10
Mikä liima ikkuna- ja ovitiivisteisiin? kany Tekniikka & Jutustelu 6 09.07.2009 23:51
Mikä on hyvä liima kattoverhoilulle? Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 18 20.01.2007 21:04


Sivu luotu: 13:22 (GMT +2).