![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Juu ite kävin paikallisesta toolsist joskus kyselemässä liimaa muoviin joka kestää bensaa piti moottoripyörän tankiin saada olisko ollu bensahana kiinni ja silloin he myivät mulle juurikin jotain loctiteä. Olisko ollu just tota power epoxy ei muista valkone purkki ja mustaa liimaa ja se oli kyllä tosi hyvää ja pitävää ainakin sen aikaa kesti mitä mopedi mulla oli n.4-5 v
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hyvä Liima | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 08.06.2011 09:16 |
| Mikä olisi hyvä liima muoville????? | Jess | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 16.05.2011 20:22 |
| liima lasin vaihtoa | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 04.09.2010 16:10 |
| Mikä liima ikkuna- ja ovitiivisteisiin? | kany | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.07.2009 23:51 |
| Mikä on hyvä liima kattoverhoilulle? | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 20.01.2007 21:04 |