Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67
|
Mulla on tuon mallinen. IKH:lta ostettu pari vuotta sitten, Kiinalaista tekoa. Ei näy enää olevan myynnissä.
Viimeistely oli vähän kuten kiinanvehkeissä yleensäkin, mutta muuten on toiminu hyvin. Monenlaista autoa sillä on nostettu ja tähän mennessä kaikki hommat on onnistunu. Lyhyille autoille varret on hieman pitkiä. Joskus nostettiin micra, niin piti varren päälle laittaa palikat joiden varassa auto nousi, kun oikeat tassut oli pyöräkoteloiden kohdalla. Lisäksi useissa maastureissa joutuu käyttämään lisäpalikoita, kun keskipalkki osuu runkoaisoihin ennenkuin tassut helmoihin. Muutenkin keskipalkki on joissain hommissa tiellä, mutta nostureitahan pitäisi olla ainakin kolme, että joka hommaan löytyisi optimaalinen. Minun käyttöön tuo on paras ratkaisu, koska hallin tila on rajallinen ja siellä joskus korjataan traktoriakin, niin tuon voi työntää pois tieltä.
Geen kanssa alkaa paino olla aika rajoilla, mutta hyvin kuitenkin nousee. Olen lisätukena käyttänyt sellaista teleskooppikeppiä, mikä on esim. kattojen levytykseen tarkoitettu. Sehän ei sinänsä kannata isoa painoa, mutta estää huojumisen jos joutuu pulttia tms vääntämään tiukkaan.