![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
Tutkijat löysivät maahanmuutosta vakavan uhkan: ”Sama voi tapahtua Suomessa”
Tää paskakin on jo aika pitkällä puntissa...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...001120375.html tuskin sitä enää pois sieltä saadaan mitenkään, en ainakaan usko. Ja mitä enemmän porukkaa tänne valuu, sitä varmemmin tuo skenario toteutuu. Toihan estetään vaan sillä, että pääosasta suomalaisia tulisia suvakkeja jotka paapoo kaikenlaiset tulijat, oli ne sitten raiskaajia rötöstelijöitä, turistina tulleita partalapsia tai niitä oikeita avuntarvitsijoita, ja joka iikka haluaa mieluusti "omasta pussistaan" maksaa kaikille mamuille hyvät elinolot ja asunnot jne jotteivät vaan slummiutuisi keskenään. (eli valtionlainalla/kiristetyillä veroilla, sosiaaliavustuksina, leikkauksilla jne)
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 17.02.2016 14:04 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|