Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.02.2016, 10:23
cannon_ball cannon_ball ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 15.11.08
Sijainti: Vaasa
Viestit: 97
Perusasetus

25% Mäki on metrin matkalla 25cm nousu.

teet 4 metrin rampin jonka toine pää on tuettuna metrin korkeuteen ja ajelet edestakasi sitä samalla kuvaten videolle ja lähetät maahantuojalle sekä konttorille videon

Tai jos rekisterioteessa on kokonaismassa yli 2000kg ja kakssatkusi on neliveto niin pitäisi olla läpihuuto juttu.

Suosittelen vääntämään tuon toisen vaihtoehdon kanssa.

Se vääntäminen kun tapahtuu ainoastaan paperilla(jää se ramppien tekeminen pois).

Voishan maahantuojalle lähettää sähköpostilla tuo aikaisemman postaukseni ensimmäisen kohdan ja kysyä että, eikös nämä kriteerit sovi l200 malliin ja jos sattuvat sanomaan kyllä niin siinähän sitä on mustaa valkoisella.

Jos onnistut niin laita ihmeessä "maahantuojan todistus" jonnenkin esille!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5066 26.05.2026 12:40
Mitsubishi L200 -91 veikkaaja Maasturiprojektit 8 28.01.2012 14:47
Mitsubishi L200 Jeepp Tekniikka & Jutustelu 1 16.03.2011 10:05
Myydään Mitsubishi L200 JP80 O/M/V Ajoneuvot 1 14.09.2010 11:45
M:Mitsubishi L200 -04 4wd isuzubj O/M/V Ajoneuvot 1 01.12.2007 16:38


Sivu luotu: 11:39 (GMT +2).