Oon mää kaikenlaista hieronu taas.. Ei oo tullu vaan hirveesti näkyvää.
Vaimennusmattoa hain tukkupakkauksen ja levittelin koppaan. Kyllä tuo on vaan hyvää tavaraa, muuttuu helvetin paljo hiljasemmaksi mitä ennen. Onhan tuolle ihan aihettaki ku vakio bitumit tuli kaavittua pois ennen maalausta ja tällä on tarkotus voida hoitaa "käyttöauton" virkaaki, töissä käyä ja ajella jahtiajot. Oisin erittäin otettu ku joku möis mulle sisustan..
Pystyputket sai häipyä

Tuo toinen niistä "äänenvaimentimista" sopi tuohon ku ottatukka sialle, näppäsin vanhan putken poikki ja hitsasin tuon jatkoksi. Sinisen putkenpään maalasin mattamustaksi

Aattelin että en keksi ikinä käyttöä tuolle nissan micran pakoputken kannatinkumille vaa sehä löysi uuden elämän hiluxista
Tuo pöntön päässä oleva mutkaki istu just eikä melkeen, tiiä sitte että kuinka kauan tuo kestää ennenku tarttuu johonki kiveen tai kantoon..
Korin pukkasin nosturille ja alustaki ois alle pukkausta vaille! Tuo nosturi on kyllä yks parhaista hankinnoista mitä oon ikinä tehny

Voiko tuo kopan pois nosto ja takasi paikolleen laitto enää helpommaksi mennä! Muutamat kilkkeet jos kuitenki kasais tuohon ennenku alustaan naittaa..
Taas joutuu lähteen viikoksi sorvin ääreen, palataan ens viikonloppuna asiaan..
Nii, tuossa alustaa päissään tutkailin eilen illalla. Autoja mää en rakenna päissään vaikka siltä näyttääki

, vaan suunnitellahan sitä voi ku ajatukset juoksee..

Niin, tuo perse on nykyään ihan helvetin jäykkä. Oisko ideaa jos näppäis muutaman lehden pois ja jatkais riippuja sen verran että auton sais suoraan? Eteen hommasin sen uuden panhardin ku tuo nykynen on hitsattu, en millään uskalla luottaa tuohon hitsaukseen ku en oo ollu ite näkemässä/tekemässä

Asemointi on vaan melko vaikiaa, en tiiä miten se sinne sopii... Vakio ohjauksen osilla nou problemos vaan nuilla highsteer palikoilla alkaa oleenki, sen takia se varmaan onki lyhennetty...