Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 27.12.2015, 21:30
MOGGI MOGGI ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.05.06
Sijainti: Turku
Viestit: 682
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jhl Näytä viesti
Seuraavanlainen tilanne:
Piharakennuksesta hävisi jouluna sähköt.
Nappasin kannen auki kun haisi palaneelle.

Keskus on uusittu 1,5v sitten. Kuvaan viitaten:
Tällä keskuksella on vanha alakeskus kuvassa alaoikealla 3x25, jolla on ollut jatkuvaa käyttöä
Ylärivillä 6x16 ja 3x10. Nämä vvs takana. Ylärivi ei ole ollut jatkuvassa käytössä,
sillä rakennus on vielä vaiheessa Vika hetkellä ainakin yli viikko kun näillä on ollut kuormaa.

Ylärivin hyppy kisko tms. sulanut savunnut. Mikä moisen aiheuttanut?


Veikkaan että on ollut löysä liitos automaatissa jonka olisi pitänyt kiristää yhdyskisko tiukasti.
Tai ruuvi kiristetty mutta kiskon kupari ei ole ollut ruuvin alla.
Näitä on tullut vastaan ja joskus melkein joutunut sammuttamaan keskuksen yläpuolella ollutta hiiltynyttä puuta..
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista
-mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kysymys jäbätsy83 Tekniikka & Jutustelu 1 27.05.2015 21:21
kysymys? ärjy Chit-Chat 5 22.07.2012 18:49
kysymys ärjy Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 4 21.11.2010 18:22
Kysymys -Juuso- Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 2 06.09.2009 10:58


Sivu luotu: 10:53 (GMT +2).