Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 22.12.2015, 22:44
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Vinkki


Jos haluut ljn laatikon ja hiluksin jakiksen ni se onnistuu näin: LJn pääloota,siitä takimmainen holvi helvettiin ja 4runnerin vastaava tilalle. Sit Trail gearilta V6 adapteri ja 23-spline jakiksen input akseli joka sopii hiluksin jakikseen,samalla top shift kitti ku sen V6 adapterin kanssa pitää olla jakiksen keppi jakiksessa eikä väliholvissa niinku hiluksissa. Miks ljn loota on parempi? no siks et siin on tiuhemmat 1.ja2. vaihteet ja se on vahvempi. Hiluxin 1. vaihde on 3.92 kun läjän 4.30 Sen läjän jakiksen voi unohtaasiks et sen kardaanin kanssa tulee ongelmia,ja sen tiuhentaminen on kallista,eri asia on sit se et tarviiks hiluksin jakistakaan tihentää jos käyttää ljn päälootaa.,riippuu toki perävälityksistäkin jotka ite oon kyllä vaihtanu tiuhemmiks. Sit semmonen huomio tos jakiksen tihentämisessä et jos tarttee "heijata" ni ei onnistu ku pakki on liian tiuha,parhauttahan olis tupla jakis ni sillon olis kaikki.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: HJ:n kone, laatikot, jne Eskimo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 19 11.06.2007 09:27
m:kone ja laatikot KG O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 09.09.2006 17:20
M: SJ410 -85 laatikot LaaLaa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 01.08.2006 20:01
Rockyn laatikot Daidai Tekniikka & Jutustelu 1 24.04.2006 13:13
Jeepin laatikot: 4v vs. 3v Päksi Tekniikka & Jutustelu 4 04.01.2004 17:56


Sivu luotu: 12:39 (GMT +2).