Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.08.2005, 15:24
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

2L versus 2L-T???


Terves.

Lapland Trophystä tarttui mukaan muuan kiertokanki/mäntävikainen 2L moottori. Hämmästyksekseni huomasin, että kyseisessä lohkossa on männähelmojen yljysuihkutusputket paikoillaan. Itse olen aina ollut siinä uskossa, että merkittävin ero 2L ja 2L-T -mottien lohkoissa on juuri tuo öljynsuihkutus siten, että turbottomasta 2L motista se puuttuupi. Ei näytä puuttuvan. Eli onkos nyt sitten niin, että ei muuta ku kone kasaan uusilla palikoilla, LJn kansipahvi ja joku mikälie turpo ihan itse nakerrettuun pakosarjaan kiinni ja motti tulille???

Kertokee viisaammat. Tämän tiedon olisin varmasti voinut onkia soittelemallakin, mutta puhelinlasku vetelee jo uutta perskohtaista ennätystä.

Kiitos ja Anteeksi, sillä luulen, että tästä aiheesta voipi jo topikki ollakin, mutta jos on, niin linkittäkää vaikka.


Kaivaa se..

www.nalle-offroad.com

__________________
Minulla on huonoja ja hyviä uutisia.. Huonot uutiset on ne, että täällä ei ole mitään muuta syötävää, kuin poronpaskaa.. Hyvät uutiset on ne, että sitä paskaa on paljon.
-Reino Hiltunen, Koe-eläinpuisto
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
FJ 60 / 62 VERSUS HJ 60 / 61 , 4" korotus Houjou Tekniikka & Jutustelu 4 03.03.2008 18:10


Sivu luotu: 19:11 (GMT +2).