![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Väännetään ny oikeen rautalangasta että jytykin ymmärtää
ihmisten tappaminen on väärin kaikkien muslimien liittäminen tähän on väärin olen järkyttynyt näkemistäni keskitysleireistä pysyitkö tähän asti kärryillä? Pointti oli se että tarkotin että nää "kaikki mamut saunan taa" -tyypit on justiisa niitä joita ei se massamurhaaminen niin haittaa jos se tapahtuu omaksi eduksi. tätä tarkoitin kaukolämmöllä. mä en osaa kirjottaa tätä yhtään sen paremmin. isiksen tyypit sais hävittää kaikki, muuten elelkööt kaikki niinku lystää, mieluiten omassa maassaan täts it. Edit: Mun heikkous on aina ollut se, etten saa ajatuksia ja mielipiteitä tiivistettyä tekstiksi, puheeksi kylläkin. monelle tämä on tullut ilmi projektitopikeista jne. koitan olla ottamatta kantaa mihinkään tälläsiin juttuihin etten tule väärinymmärretyksi
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 17.11.2015 00:54 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ilta/yö offailua | jabe | Chit-Chat | 6 | 16.09.2013 11:18 |
hurjastelua pariisissa vuonna -78 | mettäsika | Linkit | 18 | 26.07.2006 16:13 |
KIINNOSTAAKO ILTA/YÖSAFARI JUUASSA | Tapahtumat | 14 | 09.11.2005 09:25 | |
Ilta Suzskan kaasarin kanssa | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 06.01.2004 12:57 |