Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 25.01.2005, 19:29
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Hee.. Wällkome Päk, Inkkari. Aika hyvä oli toi.. Päätin jatkaa lehtileikkeellä.

Kemin, Rovaniemen ja Koillis-Lapin poliisit tutkivat asiaa vaaran aiheuttamisena, tuhotyönä, pahoinpitelynä, vahingontekona ja törkeänä julkisrauhan rikkomisena. Tapauksen johdosta on edelleen kiinniotettuna 14 molempien kerhojen jäsentä, takavarikoituna 32 litraa vaihteistoöljyä, useita vetoakseleita ja tiettävästi ainakin yksi paineilmatoiminen tasauspyörästön lukko. Poliisi pyytää silminnäkijöiden havaintoja tapahtumista ja ottaa vastaan puheluita edellämainittujen kihlakuntien päivystysnumeroissa. Myös jengiläisten autoilla tapahtuvasta luonnonsuojelulain vastaisesta liikennöinnistä voi ottaa poliisiin yhteyttä.

(Ote maasturihenkisestä Lapinläänissä ilmestyvästä Lapin Kansa -lehdestä otsikolla Jengisota riehuu pohjoisessa)



Kuten huomaatte, niin ainakin Nalle jaksaa vielä hymyillä näinkin vakaville asioille.

Kiitos ja Anteeksi


Eespäin ja vinssillä loput..


Edited by - Nalle on 25/01/2005 19:31:50
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kuvia Lapin reissulta J-T Chit-Chat 2 15.08.2006 14:09
M: 15" lapin piikkirenkaat + jää ascona piparix O/M/V Muut 5 16.12.2005 15:16
Hey Babe it's Heavyy, lapin DVD GAZisti Chit-Chat 8 09.12.2005 14:21
O: Lapin Kansa 17.7. Paavo O/M/V Muut 8 20.07.2005 09:37
Lapin nelivedon sivut! Wago-78 Linkit 8 29.06.2004 21:00


Sivu luotu: 21:44 (GMT +2).