![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Milloin infran lämmöt päälle....Ja savukaasujen lämmöntalteenotosta.Mulla on ollut jo vuosia sama systeemi kuin itänaapurissa..... ![]() ![]() ![]() Eli 1.11 kaukolämpö mukaan kiertoon...... Silti puuta palaa kunnioitettavasti pks. alueella, noin 8m3/vuosi.....silti naarurit ei valita. ![]() ![]() ![]() Mä olen pärjännyt noin 6Mwh/vuosi infran tarjoamasta verkosta..... Katolle menossa vielä tänä syksynä aurinkokeräimet millä lämpimät vedet lähtee ilmaiseksi ensi kevät, kesä ja syksy ajaksi...... ![]() ![]() ![]() Viime vuoden energialasku oli 5,98Mw/vuosi.....silti joutuu maksamaan energiaan siirtomaksuja vuoteen enemmän kuin energiasta. ![]() ![]() Eli viimevuoden energiamaksut oli yhteensä 801€ (siirto+energia maksut. Siirtomaksut oli 492€/vuosi). Mulla lämmitettävät neliöt 120+120 toinen asuin pinta-alaa ja toinen harrastetiloja. Siirtyillään maalämpöön ensivuoden puolella...eli riippumattomaksi..... vaikka sähöt katkeisivatkin niin voimakone pärähtää käyntiin..... Ja paskat energiayhtiölle...... ![]() ![]() ![]()
Viimeksi muokannut H_Nietu : 15.10.2015 20:10 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vitara lämmöt | tapsa1 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 11.12.2012 23:09 |
Cherokeen alhaiset lämmöt | Kartsamasa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.02.2010 22:00 |
suzuki 1.0 moottorin lämmöt | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.10.2009 15:19 |
Lämmöt kuormaa vetäessä? | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.07.2006 10:35 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |