![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#27
|
||||
|
||||
|
no aika kattavasti tuossa on ollu puhetta jo mitkä on minkäkin systeemin plussat ja miinukset, kuten ite sanoin, että jeep tyyppinen nelilinkki eteen ja kolmiovarsihommeli taakse niin on sekä tiellä, että metässä paras, MUTTA kun eteen ei ole olemassa riittävällä akselimassalla olevia varsia.. grand cherokeen etuakseli on muistaakseni 1200kg ja bertassa menee varmasti yli, koska painava kone
ihan varmasti saat riittävät joustot laadukkailla kumipuslilla ja jakarimallisella toteutuksella ja ainakin se on helevetin hyvä ajaa tiellä kun kahtoo niiden varsien paikat ja kulmat kohdalleen.sitten siitä nelilinkistä.. lukasepa tuo ja siihen liittyvät artikkelit 4 wheeleristä, on hiukan raskasta luettavaa, mutta aivan älytön tietoähky.. ite luin varmaan kolmena iltana kaiken, useempaan otteeseen ja sie olet nähnyt miten Barbien alusta pelaa ja se ei ole viellä final stage, toki iso kiitos ko auton komponenttien löytämisestä kuuluu Jerkulle, mutta opiskelu kannattaa aina ![]() http://www.fourwheeler.com/how-to/su...ension-part-1/ http://www.fourwheeler.com/how-to/su...ension-part-2/ sitten perusasiaa.. http://www.fourwheeler.com/how-to/su...spension-link/ nämä sie jo tiesitkin, mutta kertauksena ![]() http://www.fourwheeler.com/how-to/su...-what-they-do/ ja sitten ku se lähtee lapasesta niin muistilistaa ja kertausta ![]() http://www.fourwheeler.com/how-to/su...-for-your-4x4/
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj60 | Tepi_p | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.06.2011 15:14 |
| Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) | Juuz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 25.07.2010 12:13 |
| Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! | Karvanaama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2009 23:29 |
| M: HJ60 ja HJ60,5 | ZTR | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 12.10.2007 13:51 |
| M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |