![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
ja sitten. Harkinnassa ois ostaa akkukäyttönen pulttimopo. Lähinnä helpottamaan tätä helvetillistä talvirenkaiden vaihto rumpaa mikä kohta alkaa. Hypistelly oon ryobia mutta niissä tais olla niin että runkohintaan ei kuulu akku eikä edes laturi..? Ja arvatenkin, mitä halvempi sen parempi mut ei köyhällä varaa ihan paskaan ole. Sellasia suositteluita kaipailisin![/QUOTE]
Jos sitä vaan rengasrumbaan käyttää, ei varmaan tarvi markkinoiden järeintä. Kerran lainasin naapurilta kokeiluun Makitan järeämpää, herätti heti omistushaluja. Ei ole pyöränmuttereista tuolle vastusta. Itse asiassa hyvällä menestyksellä olen käyttänyt jopa Makitan iskevää 18v ruuvinväännintä puolen tuuman karapalalla. Sekin jaksaa avata pikkuauton pyöränmutterit. Maasturissa nuo ei pääse jumimaankaan, kun renkaita tulee puljattua useamman kerran vuoteen. Kiristys tulee useimmiten tehtyä kuitenkin momenttiin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia halpis työkaluista | arpati | Tekniikka & Jutustelu | 163 | 14.12.2013 18:07 |
Keskustelua mielenterveydestä | VonLeka | Chit-Chat | 51 | 14.09.2008 14:45 |
Kokemuksia "ei niin halvoista" työkaluista | arpati | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2006 12:18 |
keskustelua nyybin kanssa | pee | Chit-Chat | 18 | 15.04.2005 18:39 |
Muutos katastus (Yleistä keskustelua) | juha_t | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 19.03.2005 18:01 |