Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 12.08.2015, 14:13
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 455
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
alakuperäsen kun vaihat alakuperäseen, niin maski valopaketteineen poijes tieltä, sitten siksak jäykkärit poijes eestä, sitten se päällirauta siitä syylärin päältä konepellin lukkoineen ni alkaa olla hollilla. sitten purattaa vaihteiston lauhuttimen putket irti ja tietty ne vesiletkut ja flekti (visko) kanssa pois edestä. siinon nipat siinä syylärin liitoksissa niille lauharin putkille ja järki päässä sitten irrottelee niitä aikastas varovasti, ettei polkase niitä vanahoja putkia **skaksi aukastessa. tosin siel on niin pieni paine lootassa, että jos menee keskeltä putkee poikki niin sahaa viallisen pätkät helekkariin ja letkua tuplaklemmareilla tilalle.. niin, sit siulla on se syyläri niiko irrotusvalmiina, sitte 8mm hylsyllä/lenkillä kalastelet irti ilmastoinnin kennon ja sen syylärin pitäs lähtee nostamalla poikkeen, voi olla, et omassa oli joku jo vähän jättäny kiinnikkeitä irti, koska kenno ei ollu missään kiinni ja syyläriki läks kun nykäs katkasta putket ja nosti hitoille. mut elä sie niitä mee katkomaan, sie tarttet ne kaik ehjänä mie kun luovuin alakuperäsistä höpömalleista ja laitoin kunnollisen tilalle ni en tarvinnu myöskään orkkis putkia lauhuttimelle

eli kun varaat sillai rohkeesti päivän tuohon hommaan niin se tulee tehtyä kunnolla, reilusti wd:ta joka paikkaan et lähtee pultit irti, ettei mee mitään hajalle, koska eikös siulla ollu tarkotuksena laittaa orkkis osat takasin autoon? ne on oikeesti aika haperoita ja kaikki about muovia, kaikki irtoo toisistaan TOSI nätisti kun tietää minne päin niitä pitää kääntää ja missä on ruuvi/pultti/mutteri mikä pitää kiinni, ainua et siinä aivopalapelissä voi hetki mennä että ne tosiaan tulee ehjänä kaikki pois..

ainiin ja kaiken kukkuraks kun siulla on viel vakiopuskuri, niin voipi olla et joudut pudottelee siitäki nahkat poijes, et pääset pariin mutteriin käsiksi, tästä en mee takuuseen, koska omassa ei ole koskaan moista ollu miun aikana kiinni (ehjää siis)
Tarviikohan tuohon vaihteiston letkujen irrotukseen erikoistyökalun?
http://www.autozone.com/test-scan-an...et/291413_0_0/

Näyttää muuten olevan kosteat ne vaihteiston putket siinä syylärin lähellä..
Saako ne pätkät vaihdettua, vai onko se koko linja uusittava?

Alkuperäistä tulee ja pysyy toistaiseksi

Eli se ilmastoinnin kennokin on jotenkin yhteydessä, vaikka on erillinen kenno?
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 02:02 (GMT +2).