![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#22
|
|||
|
|||
|
Öljypohja tosissaan rajoitti akselin sisäänjoustoja. 4x4labsin ohjausvarsilla raidetanko sijaitsee akselin takapuolella jousien päällä. Otin tuosta pohjasta n. 10 cm loven taaksepäin ja ylöspäin. Öljynpohjan imusihdin ja raidetangon välissä oli noin 1,5cm pituussuuntaista pelivaraa sijoittaa tuo pystypelti. Seuraava vaihe on siirtää eturiippujen rungon kiinnikettä jokunen sentti taaksepäin jotta etujousten etupää nousee pari kolme senttiä ylemmäs sisäänjoustoissa. Näin ulosjoustossakin riippu jää mahdollisimman pystyyn ja pohjaanlyöntikumeista saa jotakuinkin 50mm ottaa pois. Tavoitteena on saada lisäkierrejousien kanssa kevyesti progressiivinen, pitkäjoustoinen ja notkea alusta riittävällä sagilla. Eli lopputuloksena olisi leimakorkuinen SOA siten että jousipakkojen ei tarvitse olla aivan suorat saatika nurinniskoin.
__________________
Ruoste on ystävä. Viimeksi muokannut Vilbo : 16.08.2015 23:08 |
| Luokat |
| hj60, lyhennys |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| King Cab -92 ehostus (turbotus) | pesix | Maasturiprojektit | 24 | 25.09.2011 01:04 |
| Vinssin jarrun ehostus. | revu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.03.2010 17:52 |
| Bertan ehostus, Irokit alla | Coutsi | Maasturiprojektit | 31 | 26.02.2009 14:32 |
| Hiluxsin ehostus | HUTUA | Maasturiprojektit | 4 | 07.09.2008 22:15 |
| Dalmaatialaisen ehostus | k81 | Maasturiprojektit | 9 | 16.10.2007 13:28 |