Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 02.07.2015, 22:27
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Kaikenlaisia huhupuheita oon kuullu vuosikymmenien aikana kuorma-autojen moottorivaihdoista, niin piti hieman etsiskellä, jotain aiheeseen liittyvää löysin:

"LM:n päätös ajoneuvon rakenteen muutoksista koskee käsittääkseni vain M1/M1G- ja N1/N1G-luokan autoja ja muita "soveltuvin osin". En löytänyt mitään mainintaa moottorin vaihtamisesta kuorma-autoon, eli N2/N2G- tai N3/N3G-luokkaan edes AKE:n antamista tuon päätöksen soveltamisohjeista. Ehkä se ei sitten koske kuormureita."
Löytyy tuolta -> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=7117

Laki vaatii kuorma-autoon riittävän tehon. Ja se tehovaatimus on 5 kw / kokonaispainon tonni.
Löytyy tuolta -> http://www.overdrive.fi/forum/viewto...21392&start=15
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimog 411 mokkero Maasturiprojektit 28 18.01.2015 16:47
Ostetaan Unimog 411 osia rymmyrammi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.04.2011 09:55
Myydään unimog 411 osia JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 24.11.2010 18:20
Myyty unimog 411 VesaN O/M/V Ajoneuvot 24 16.08.2009 13:12
O: Vinssi unimog 411 MOGGI O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 16.08.2006 19:39


Sivu luotu: 08:25 (GMT +2).