Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli
Ei kai noi admin-natsat omien mielipiteiden ilmaisua saa estää ? Vai pitääkö moderaattoreiden vaan olla hissukseen ja jutella mukavia säästä ja muusta neutraalista. Ei kai nyt sentään.
|
Toki mielipiteensä voi aina ilmaista, mutta kun se ilmaistaan tyylillä painu vittuun täältä niin ehkä se ei ole kovin soveliasta. Onhan tuolla noita topikkeja missä väitetään minun haukkuneen jotain toista sun muuta ja ainakin niissä topikeissa siitä hieman avauduttiin. Vaikka en kyllä kenellekkään ole sanonut painu vittuun täältä tai vastaavaa. Eihän sitä hyvällä pidetty kun Kankaanniemi lähetteli herutusviestejä naisille, vaikka suurinosa äijistä varmaan niin tekee. Silti siitä tuli helvetinmoinen haloo. Se vaan on kansanedustaja niin ei se saisi enää sellaista tehdä. Näkisin tuon admin homman vähän samanlailla. Olet silloin vähän muiden "yläpuolella" ja joudut oikeasti vähän miettimään mitä kirjoittelet. Ainakin minä tulkitsen sen niin että jos yksi palstan ylläpitäjistä tulee sanomaan että pitäisi painua vittuun niin se jotenkin vähän rankempi homma jo. Siinä ei varmaan olla kaukana bannista?
Tosiaan itseäni ei häiritsisi tuo homma yhtään jos Pauli olisi perus foorumi surffailija, kuten suurin osa meistä muista. Ei nuo Hegulin tekstitkään häiritse, mutta jotenkin jos on palstan ylläpitäjä niin sitten.. Voi myös olla että olen ainoa ketä se hieman häiritsee. Ehkä pitäs vetää niitä samoja nietun sieniä niin ehkä se ei sitten häiritse