![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#34
|
|||
|
|||
|
Ketjutaljalla vinssaamalla uppoaa paalu hyvin, jos saat vaan kivien välistä osumaan.
Tarviit jonkun laituriponttoonin tms vaikka lainaksi. Siihen kylkeen paalu pystyyn ja ketju paalun yläpäähän kiinni. Ja ei kun vinssaamaan. Jos on edes tonnin painoinen lautta, niin ei se helpolla ilmaan nouse, paalu uppoaa ennemmin. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään / Vaihdetaan helmapalkkia tai tolpat katokseen. | jabe | O/M/V Muut | 7 | 09.02.2015 14:29 |
| Coil-over tolpat bj40 :een | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.04.2010 21:50 |
| Tuokohan kukaan maahan näitä renkaita | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.11.2008 20:09 |
| Hankookin maahan saannissa vaikeuksia(ko)? | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.12.2007 17:32 |
| LR S2A kone säätöjen ihmeelliseen maahan | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.10.2006 21:21 |