Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 25.05.2015, 13:21
Rngd Rngd ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 20.08.13
Sijainti: Turku, Suomi
Viestit: 312
Perusasetus

Ketjutaljalla vinssaamalla uppoaa paalu hyvin, jos saat vaan kivien välistä osumaan.
Tarviit jonkun laituriponttoonin tms vaikka lainaksi. Siihen kylkeen paalu pystyyn ja ketju paalun yläpäähän kiinni. Ja ei kun vinssaamaan. Jos on edes tonnin painoinen lautta, niin ei se helpolla ilmaan nouse, paalu uppoaa ennemmin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan helmapalkkia tai tolpat katokseen. jabe O/M/V Muut 7 09.02.2015 14:29
Coil-over tolpat bj40 :een Killer-Wo Tekniikka & Jutustelu 1 03.04.2010 21:50
Tuokohan kukaan maahan näitä renkaita panzer Tekniikka & Jutustelu 5 30.11.2008 20:09
Hankookin maahan saannissa vaikeuksia(ko)? vepele Tekniikka & Jutustelu 2 10.12.2007 17:32
LR S2A kone säätöjen ihmeelliseen maahan Shuttle Tekniikka & Jutustelu 0 18.10.2006 21:21


Sivu luotu: 20:17 (GMT +2).