Taas on jotain pientä ehtiny eileen touhuilla.
Sovittelin hieman Das kingkäpin penkkejä paikoilleen. Taitaa nämä tulla tähän autoon.
[IMG]http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6535&pictureid=175697[/IM
Tekaisin toisen takakyljen ja se onnistui yhtä mukavasti kuin toisellakin puolella.
[IMG]http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6535&pictureid=175698[/IM
Sitten sisälokasuojien vuoro. Alkuperäänen sisälokari jatkuus suorana takanurkkaan asti. Tekaisin kuitenkin molemmin puolin vahvasta levystä tuommosen että saa turvakaarien takatuen näppärästi siihen kiinni eikä tartte mitään erillisiä vahvikelappuja hitsailla
[IMG]http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6535&pictureid=175700[/IM
Sitten loput normipellistä. Uskomattoman hankala kantata siististi tollasta pellinpalaa kotikonstein pöydänkulmaa vasten. Tuli myös projektin ensimmäinen hukkapala kun ensimmäinen pellintaivutusyritys ei oikein onnistunu. Tämmöiset niistä tuli
[IMG]http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6535&pictureid=175707[/IM
[IMG]http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6535&pictureid=175701[/IM
Enää pari 30x7cm pellinpalaa nii peltityöt olis done!!!!

Sitte tuulilasinkarmin entraus ja sais alata väsäämään kaaria

Lattiaksi tuonne taakse tulee tosiaan turkkipelti. Kunhan se saapuu. Itellä ei oo niin suuria kärryjä että sais 2x6m levyä kuskattua
Itse "welding inspector" saapui tarkastamaan tehdyt työt, ja sain luvan jatkaa
[IMG]http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6535&pictureid=175702[/IM
[IMG]http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6535&pictureid=175703[/IM
Loppukevennyksenä vielä, kun oon päättäny että tässä projektissa ulkopuolisen työvoiman käyttäminen on kiellettyä, niin hionta pellille tapahtuu teräsharjalaikan ja rälläkän voimalla. Alkoi kuitenkin tuntumaan että tuo pikkurälläkällä ja kuppilaikalla hiominen on niin hidasta, niin ostin smirgeliin tarkootetun teräsharjalaikan ja hitsasin keskelle mutterin että sen saa isoon rälläkkään


Rupes meinaan maalit lähtemään!!


