Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik
Oliskohan katsurien nihkeä suhtautuminen kytköksissä siihen että soa on helppo tehä hengenvaaralliseksi ja siksi yleinen vastaus on ensin ei.
Oon ajanu 3 eri soa härvelillä. Yks kaverin patrolli oon tosi hyvä ajaa kun soa on tehty oikein. Kahta muuta kokeillu niin aivam järkyttäviä ajaa. Toinen oli niin hengenvaarallinen kikotin että mun mielestä siitä ois saanu viedä poliisit kilvet välittömästi. Työkseni ajan kuitenkin puuauutoa jne että pari kertaa tullu rattia pyöritettyä niin silti ei vittu pysyny kaistalla yli 50 nopeudessa  myyjä sanoi että oli soakorotuksen jälkeen menny muutama kuukausi ennenku oli udkaltanu ajaa 70.  kotona on vanha nuffieldi ja oon silläkin ajanu 55 ja klappia ohjaukses puoli rinkiä ja hyvin pysyy kaistalla niin siitä on hyvä päätellä kuinka surkeasti soan voi tehdä jos on käsi.
Pinjonin käänyö oli tehty JOUSIA LÄMMITTÄMÄLLÄ JA TAIVUTTAMALLA S:N MUOTOISIKSI!!! TÄMÄ VIELÄ OTTEESSA!!!! Lisäksi kääntöpäitä ei oltu korjattu oikeaan asentoon eli casterit oli päin helvettiä
Tälläisiä onnettomia rakennelmia kun on seassa niin en yhtään ihmettele miks jotkut katsurit ei ehkä uskalla hyväksyä soaa.
|
Tähän samaan sarjaan sopii v6 bj jossa akselin tuennat jne huonekalu putkea,patrolli missä ohjaus varsi soan jälkeen jatkettu putkella pultti liitoksella,suzuki missä on kierre jousitus niin että rangen tukivarret oli hitsattu suoraan kiinni akseli putkeen.tai hiluxsi mihin kardaanin jatko oli tehty niin että kardaanin laipan väliin iso nippu prikkoja ja pidemmät pultit.