Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 07.03.2015, 22:53
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Viestit: 702
Perusasetus

Moi.

En lukenut kaikkia postauksia.
Vain muutamia sieltä ja täältä.

Autonosturiin pilari, saksi, jne.

Meillä töissä käytössä irto tolpat, jotka nostaa renkaista.
Lähinnä kuorma-auto firmoissa käytössä.
Meillä pääasiallinen käyttö Wille kiinteistön hoitokoneille.
5500 kg per tolppa, eli yhteensä 22000 kg.
Mutta varman pienempi kantavuuksisiakin markkinoilla??

Omasta mielestä hyvät hyödyt:
- siirrettävissä mihin vain, ( ja silloin kun ei käytetä, niin saa seinän viereen pois viemästä halli tilaa)
- auton ollessa ilmassa, helmat ja pohja täysin vapaa
- lisä pukkia apuna käyttäen, pystyy auton laskemaan pukin varaan ja saa renkaan vapaaksi (tolpan siirrettyä pois)
ym. ym.

tolpissa useita käyttö mahdollisuuksia nostaa ylös/alas:
- kaikki 4 tolppaa yhtäaikaa
- 2 tolppaa kerrallaan
- yhtä tolppaa kerrallaan

Vastaa lainaten
 

Luokat
autonostin, autotalli, autotalliprojekti, lattialämmitys, maalämpö, nosturi, pitkästä rakentaminen, rakennusohje, rakentaminen, siltanosturi, talliprojekti, vilp


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-61 käynnissä pysymis ongelma! datsun 3.3d Tekniikka & Jutustelu 20 10.07.2014 21:36
OHI: 11.10. Hakumoottorin uudelleenindeksointi käynnissä Lars Uutiset 0 11.10.2012 04:53
Jeep 2.1 TD ei pysy käynnissä Mikedeus21 Tekniikka & Jutustelu 4 02.10.2009 16:33
salainen operaatio käynnissä poliisilla ja puolustus voimilla suomen ilmatilassa toyota4x4 Chit-Chat 5 14.06.2009 09:47
Range 3.5 efi, lievä notkahdus käynnissä Paavo Tekniikka & Jutustelu 15 24.05.2006 16:22


Sivu luotu: 20:56 (GMT +2).