![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#26
|
||||
|
||||
|
Moi.
En lukenut kaikkia postauksia. Vain muutamia sieltä ja täältä. Autonosturiin pilari, saksi, jne. Meillä töissä käytössä irto tolpat, jotka nostaa renkaista. Lähinnä kuorma-auto firmoissa käytössä. Meillä pääasiallinen käyttö Wille kiinteistön hoitokoneille. 5500 kg per tolppa, eli yhteensä 22000 kg. Mutta varman pienempi kantavuuksisiakin markkinoilla?? Omasta mielestä hyvät hyödyt: - siirrettävissä mihin vain, ( ja silloin kun ei käytetä, niin saa seinän viereen pois viemästä halli tilaa) - auton ollessa ilmassa, helmat ja pohja täysin vapaa - lisä pukkia apuna käyttäen, pystyy auton laskemaan pukin varaan ja saa renkaan vapaaksi (tolpan siirrettyä pois) ym. ym. tolpissa useita käyttö mahdollisuuksia nostaa ylös/alas: - kaikki 4 tolppaa yhtäaikaa - 2 tolppaa kerrallaan - yhtä tolppaa kerrallaan
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 |
| Luokat |
| autonostin, autotalli, autotalliprojekti, lattialämmitys, maalämpö, nosturi, pitkästä rakentaminen, rakennusohje, rakentaminen, siltanosturi, talliprojekti, vilp |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj-61 käynnissä pysymis ongelma! | datsun 3.3d | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 10.07.2014 21:36 |
| OHI: 11.10. Hakumoottorin uudelleenindeksointi käynnissä | Lars | Uutiset | 0 | 11.10.2012 04:53 |
| Jeep 2.1 TD ei pysy käynnissä | Mikedeus21 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.10.2009 16:33 |
| salainen operaatio käynnissä poliisilla ja puolustus voimilla suomen ilmatilassa | toyota4x4 | Chit-Chat | 5 | 14.06.2009 09:47 |
| Range 3.5 efi, lievä notkahdus käynnissä | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 24.05.2006 16:22 |