![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Muutama turvakaari kysymysKaaria oon tekemässä tai ne on jo hepattu kasaan ja muutama asia mietityttää. Esim.pääkaaren ja etukaaren kiinnitys lattiaan tai ne vahvike laput. Mikä on nykysäännön mukainen lattiaan hitsattavan vahvikelapun koko? Oon tehny 253-51 kuvan mukaan. Vuoden 2011 säännöt sanoo et 240cm2 mut esim.tän vuoden säännöissä ei mainita tuosta alemmasta lapusta mitään. Oon koittanu tehä kaaret modi sääntöjen mukaan mut koska auto tulee kilpiin Ja takapenkkikin olis aikomus laittaa niin diagonaali ja oviputket täytyy tehä irrotettavat. Ilmeisesti nykyään riittää yksi diagonaali ja yksi oviputki,mutta saako oviputkia taivuttaa? Entäs onko niille määrätty joku korkeus? Oliko diagonaalin kiinnitykseen jotain tarkkoja määräyksiä tai tarkemmin niille kiinnitys korville? Kaikkien irrotettavien putkien liitoksiin laitan luonnollisesti holkit.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
eaa.1990 luvun TURVAKAARI KYSYMYS | VOLIATTI | Chit-Chat | 10 | 22.12.2014 07:04 |
Turvakaari kysymys | Arctic Rhino | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 05.05.2013 18:49 |
muutama tekninen kysymys | Arctic Rhino | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.01.2013 09:20 |
Pajerosta muutama kysymys | Lepralord | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2012 17:37 |
King cab muutama kysymys | Lepralord | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.09.2011 04:27 |