Nyt olis aika alottaa levyjarruprojekti, vanhat rummut pois ja kiinnikkeitä tekemään. En vaan haluaisi tehdä mitään väärin vanhoja purkaessa.
410ssa pitäisi olla erillinen osa joka pitää pyöränlaakeria paikallaan, ok? Mitä tapahtuu jos vaan otan jarrukilven 4 pulttia auki? Jarrukilpi irtoaa, se pitäisi rälläköidä että saa vetarin ympäriltä pois? Vai mahtuuko se tulemaan ehjänä? Entä se laakeria pitävä laippa, irtoaa samalla mutta laakeri pysyy paikallaan ja laippa pultataan takaisin (satulan kiinnikkeen kanssa)? Näin siis jos laakereita ei vaihda.
Se laippa kannattaa varmaan kuitenkin pitää siellä ettei yritäkään tehdä samaa muotoa omiin kiinnikkeisiin? (Suzukilta saa uusia pellinpalasia, hinta 13e ja toimitusaika 3vk japaniasta.)
Jos taas laakerit vaihtaa niin sillon kaikki kilvet ja laipat pultataan irti ja ruvetaan tuskailemaan laakereiden kanssa.. kuinka vaikea homma laakerien vaihto on?
**************
Jussi ja Suzuki