Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 27.12.2004, 18:12
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Se LS-öljy on paremmin voitelevaa kuin tavallinen peräöljy, siksi se tuntuu "toimivan" huonommin vaikka käytännössä tavallisella öljyllä levyt pureutuvat kovemmin kiinni toisiinsa, ts. se kuluu nopeammin. Ja lukko joka on tavallisilla öljyillä väljistynyt ei yllättäen toimikaan LS-öljyillä yhtä hyvin kuin aikaisemmin.

Luinpa vielä vastikään jostain että käyttämällä LS-öljyä avonaisessa (tai miksei myös mekaanisella lukolla varustetussa) perässä saisi mitattavissa olevaa polttoainetaloudellista hyötyä pienemmän kitkan takia. Täytyypä jossan vaiheessa kokeilla kun jäi taannoin vähän ko. litkua yli.

Niin ja parhaan pidon kitkalukosta saa irroittamalla perävälityksen ja käyttämällä lukkomurikkaa verkon painona vuoden tai kaksi.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: RJ/LJ 70: sen kitkalukko Artzi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.03.2007 22:21
L-200 kitkalukko Tekniikka & Jutustelu 6 03.02.2007 20:10
Kitkalukko?? Tekniikka & Jutustelu 17 03.03.2006 16:32
LJ:ssä kitkalukko? Tekniikka & Jutustelu 8 23.12.2004 11:11
hj:n kitkalukko mikkot Tekniikka & Jutustelu 1 20.12.2004 15:10


Sivu luotu: 19:16 (GMT +2).