![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Olen kanssa ihmetelly tätä, et missä se "säästö" oikeesti on jos kone louskuttaa pidempään, niin kuluuhan sitä sähköäkin, jos on 60 tai 40 asteen ohjelma niin kylmän veden se lämmittää kuitenkin, tosin pienemmän määrän, mutta onko toi aika vs. vesimäärä kuitenkin plus miinus nolla, vai onko se vesi paljon kalliimpaa kun sähkö? Mulla kun tulee omasta porakaivosta vesi niin ei ole tiedossa mitä se kunnallisessa maksaa...
Ja ainakin mun koneen ohjeissa sanotaan, et tietyn pesumääräkerran jälkeen pitäis ajaa "huoltoajo" 90 asteen ohjelmalla tyhjällä koneella et mahdolliset pesuainejäämät ym tulee putsattua. Mut kukas niitä ohjeita lukee ![]() ![]()
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pojat virittää hitaita ja halpoja autoja! | ari | Linkit | 3 | 25.12.2007 17:28 |
Miksi??? | Chit-Chat | 14 | 02.07.2006 17:39 | |
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 24.04.2006 19:18 | |
Tutkimus: Virustentorjuntaohjelmat liian hitaita | MäIte | Software | 1 | 04.09.2003 09:01 |
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? | MäIte | Health | 0 | 05.05.2002 17:56 |