Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 31.01.2015, 17:33
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Oli aamuyöstä tienposkeen hyytynyt volvo v50, otin ja hinasin hiukan turvallisempaan paikkaa eli seuraavalla bussipysäkille ja kuljetin volvolla liikkuneen perheen huoltoaseman lämpöön keksimään jatkokyytiä... kovin vuolaasti kiittelivät ja olivat sitä mieltä että enemmän olisi mun pitäny vastaanottaa vaivanpalkkaa..? 25e hyö antovatten ku ei isännän taskussa sillä hetkellä enempää ollut... ihmettelen vain että mistä tuon vaivanpalkan maksoivat? Naru väliin ja hinausta 300-400metriä, kyyditys 50km suuntaan johon olin muutenkin menossa jnejne.. sattu vielä olemaan puhelias kaveri tämä perheen pää ja tarinoitii siinä matka hyvässä hengessä..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Päivän hyvä työ Ex_inkkari Chit-Chat 20 05.04.2013 00:06
Päivän piriste Jukkapoika Chit-Chat 0 09.09.2006 20:25
Päivän kyssäri SoSo Chit-Chat 8 19.01.2006 18:02
ElämänPeluri alottaa mun päivän? Laskos Rakas Päiväkirja 10 16.03.2005 12:04
Päivän Seksikysymys! Hannu Bees & Honey 0 20.02.2002 13:34


Sivu luotu: 05:09 (GMT +2).