![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#14
|
|||
|
|||
|
Oli aamuyöstä tienposkeen hyytynyt volvo v50, otin ja hinasin hiukan turvallisempaan paikkaa eli seuraavalla bussipysäkille ja kuljetin volvolla liikkuneen perheen huoltoaseman lämpöön keksimään jatkokyytiä...
kovin vuolaasti kiittelivät ja olivat sitä mieltä että enemmän olisi mun pitäny vastaanottaa vaivanpalkkaa..? 25e hyö antovatten ku ei isännän taskussa sillä hetkellä enempää ollut... ihmettelen vain että mistä tuon vaivanpalkan maksoivat? Naru väliin ja hinausta 300-400metriä, kyyditys 50km suuntaan johon olin muutenkin menossa jnejne.. sattu vielä olemaan puhelias kaveri tämä perheen pää ja tarinoitii siinä matka hyvässä hengessä..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Päivän hyvä työ | Ex_inkkari | Chit-Chat | 20 | 05.04.2013 00:06 |
| Päivän piriste | Jukkapoika | Chit-Chat | 0 | 09.09.2006 20:25 |
| Päivän kyssäri | SoSo | Chit-Chat | 8 | 19.01.2006 18:02 |
| ElämänPeluri alottaa mun päivän? | Laskos | Rakas Päiväkirja | 10 | 16.03.2005 12:04 |
| Päivän Seksikysymys! | Hannu | Bees & Honey | 0 | 20.02.2002 13:34 |