![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Lukon ohjausAlipaine toiminen lukko ei kytkeytynyt. Merkkivalokin / anturikin taitaa olla pimeä. Kurkkasin rälläkän kanssa kellon sisälle ja vettä täynnä koko paska. Eli ei ihme että pakkasilla oli lopettanut toiminnan. Nyt siis ideoissa muuttaa ohjaus mekaaniseksi, paineilmalle tai sitten sähkölle. Ideoita / vinkkejä haetaan. Avattu kello. Idea olisi hitsata jokin kiinnike kalvon/pellin paikalle. Lukko kiinni asennossa. Liikerataa ei ole hirveästi. Akselihan on gr patrolista Hyllystä löytyi tollanen ja käyttö vipukin. Kokoa ja iskua vaan hiukan liikaa... Vaijeri varmin?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lukon tunnistaminen | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.03.2009 17:38 |
Tasauspyörästö&lukon toimintaa. | Bruno | Linkit | 4 | 09.04.2008 09:45 |
O/V: Volvon lukon osa | Paavo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.02.2006 00:10 |
Oven lukon sulatus. | Bruno | Chit-Chat | 12 | 07.02.2006 16:43 |
lukon kiristäminen.. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.08.2004 19:55 |